REKLAMA
Znaleziono 3493 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Krakowie powstaje trasa tramwajowa do Mistrzejowic [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje trasa tramwajowa do Mistrzejowic [FILMY+WIZUALIZACJE]
W stolicy Małopolski realizowana jest jedna z największych komunikacyjnych w Polsce. Choć obecnie plac budowy tramwaju do Mistrzejowic może wydawać się nieuporządkowany, to prace na całej długości tej inwestycji postępują sprawnie i szybko.
Budowa linii tramwajowej do Mistrzejowic wkracza w kolejną fazę [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa linii tramwajowej do Mistrzejowic wkracza w kolejną fazę [FILM+WIZUALIZACJE]
W stolicy Małopolski realizowana jest jedna z największych inwestycji komunikacyjnych w Polsce. Choć obecnie plac budowy tramwaju do Mistrzejowic może wydawać się nieuporządkowany, to prace na całej długości tej inwestycji postępują sprawnie i szybko.
Gdańskie "metro" z dużym dofinansowaniemartykuł
Pokaż artykuł
Gdańskie "metro" z dużym dofinansowaniem
Zrobiono duży krok w stronę realizacji nowej trasy PKM, łączącej Śródmieście z Gdańskiem Południe (do stacji Kowale). Wkład finansowy Miasta w tę kluczową inwestycję, rozwiązującą istotne problemy komunikacyjne, ma wynieść prawie 221,5 mln zł. Taką zmianę w Wieloletniej Prognozie Finansowej przegłosowali 26 września radni miasta, podczas sesji RMG. – To będzie, jak linia metra – mówi radna Katarzyna Czerniewska.
Co się dzieje na inwestycjach CPK w Łodzi? [RAPORT+FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co się dzieje na inwestycjach CPK w Łodzi? [RAPORT+FILM]
Zgodnie z planem realizowane są łódzkie inwestycje CPK na linii kolejowej nr 85, która przebiegnie przez miasto. Ukończona została komora startowa na Retkini, od której zacznie się drążenie tunelu Kolei Dużych Prędkości. Na budowie komory Fabryczna zostały wykonane ściany szczelinowe, a w sąsiadującym Łódzkim Domu Kultury zakończyły się prace zasadnicze przy wzmacnianiu jego fundamentów. Pod koniec czerwca br. spółka CPK i konsorcjum PORR podpisały umowę na drążenie tunelu dla KDP, na którego przebiegu trwają ekspertyzy i badania stanu technicznego łódzkich kamienic.
Prawobrzeżna Warszawa ma duży potencjał. Gdzie mogą powstawać nowe biurowce?artykuł
Pokaż artykuł
Prawobrzeżna Warszawa ma duży potencjał. Gdzie mogą powstawać nowe biurowce?
W Warszawie, mieście o wysokim potencjale zasobów powierzchni biurowej, zauważalne są liczne kierunki rozwoju i przyszłość rynku nieruchomości. Podział stolicy na część lewobrzeżną i prawobrzeżną naturalnie generuje pytania i spekulacje dotyczące rozwoju powierzchni biznesowych po obu jej stronach.
[Białystok] Nowe stacje wnętrzowe w PGE Dystrybucjaartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Nowe stacje wnętrzowe w PGE Dystrybucja
PGE Dystrybucja Oddział Białystok buduje dwie stacje wnętrzowe 110/15 kV z rozdzielnicą 110 kV w tec...
[Wrocław] Na nowym terminalu na turystów będzie czekał punkt informacyjnyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na nowym terminalu na turystów będzie czekał punkt informacyjny
Zanim jeszcze z nowego wrocławskiego terminalu odleci pierwszy pasażer, w hali przylotów pojawi się...
Biuro na zamówienieartykuł
Pokaż artykuł
Biuro na zamówienie
W ostatnim czasie daje się zauważyć ciekawy trend polegający na najmowaniu przez duże korporacje ogr...
[Jaworzno] Pierwsza galeria dopiero za dwa lataartykuł
Pokaż artykuł
[Jaworzno] Pierwsza galeria dopiero za dwa lata
Wraz z końcem 2012 roku rozpoczną się prace budowlane na terenach zlokalizowanych przy ulicy Rzemieś...
[śląskie] Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w nowej siedzibieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w nowej siedzibie
5 marca odbyło się uroczyste otwarcie zmodernizowanej bazy dydaktycznej Bielskiego Centrum Kształcen...
REKLAMA